Misiune
Responsabilitati principale:
Ø Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti din segmentul Affluent
Identifica necesitatile si proiectele de viitor ale clientilor, acompaniindu-i permanent in procesele lor investitionale.
Promoveaza clientilor produsele si serviciile care fac obiectul unei campanii comerciale dedicata segmentului Affluent;
Pregateste si analizeaza dosarele de credit, conform instructiunilor in vigoare ;
Acorda credite clientilor Affluent si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate ;
Ø Identifica si atrage noi clienti care corespund profilului Affluent sau Top Affluent
Identifica clientii potentiali, intra in relatie cu acestia si urmareste atragerea lor la banca;
Vei urma un curs pentru a obtine certificarea obligatorie MIFID
În BRD, acțiunile noastre zilnice se bazează pe principiul egalității de șanse și tratament. Ne angajăm să promovăm diversitatea și incluziunea la locul de muncă, să acceptăm diferențele fiecărui individ, reflectând diversitatea clienților noștri și societatea în care operăm. Diversitatea și incluziunea la locul de muncă duce la un viitor mai bun și durabil prin soluții responsabile și inovatoare.
Toți angajații sunt tratați cu demnitate și respect. BRD nu discriminează niciun angajat sau solicitant în funcție de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenență sexuală, rasă, culoare, limbă, religie, alegere politică, origine socială, handicap, statut sau responsabilitate familială, afiliere sau comerț activitatea sindicală sau orice altă caracteristică protejată de legile și reglementările aplicabile.
Profil
- Bune cunostinte: economice, bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei;
- Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare;
- Cunoasterea legislatiei romanesti in materie dе credite;
- Cunostinte informatice : Excel, Word, PPT;
- Experienta bancara reprezinta un avantaj;
- Limba engleza nivel cel putin mediu
Descriere
Iti oferim oportunitatea de a construi impreuna o echipa, intr-un mediu profesionist, cu formare profesionala adecvata , oportunitatea de a creste si explora o varietate de domenii de expertiza: comercial, finante-riskuri, IT, marketing, project management, etc..
We are an equal opportunities employer and we are proud to make diversity a strength for our company. Societe Generale is committed to recognizing and promoting all talents, regardless of their beliefs, age, disability, parental status, ethnic origin, nationality, gender identity, sexual orientation, membership of a political, religious, trade union or minority organisation, or any other characteristic that could be subject to discrimination.